Har du brug for hjælp?

Har du spørgsmål, feedback eller brug for vejledning? Vi gør os umage for at give dig en god oplevelse hele vejen igennem, samt at give dig et hurtigt svar.

 

Du kan også selv gå på opdagelse i vores FAQ - måske finder du svaret lige her:

Ordrer og levering

Hvad er den forventede leveringstid?

Vores leveringstid er 1-3 hverdage, medmindre andet er angivet.

Hvad koster levering

Du har mulighed for at sende din ordre med GLS. 

Vores fragtpriser i Danmark er: 

Levering til pakkeshop: 49 kr. 

Fri fragt ved ordrer over 499 kr.

Hvilke betalingsformer kan jeg benytte?

Ved bestillingen vælger du den betalingsform som du ønsker at benytte. Vi tilbyder følgende betalingsformer: 

 

Mobilbetaling: 

Apple Pay, MobilePay, ViaBill 

 

Betalings- og Kreditkort: 

Visa, Visa Dankort, Mastercard

Jeg har ikke fået en ordrebekræftelse

Du vil modtage en ordrebekræftelse på mail et par minutter efter du har gennemført købet. Hvis du ikke modtager en mail fra os, skyldes det oftest at der er en fejl i din mailadresse. Kontakt os på kontakt@fredehost.dk, så løser vi problemet.

Returnering og ombytning

Hvordan returnerer jeg?

Du har altid 30 dages returret hos os. Julegaver tages retur frem til d. 15 januar. Produkterne skal være ubrugte og i originalemballagen og skal være købt på vores webshop. Hvis produkterne er købt hos en af vores forhandlere, skal du henvende dig direkte til den pågældende forhandler og følge deres returregler. 

 

Følg returguiden her: 

 

1. Pak produkterne forsvarligt ind i originalemballage. 

2. Benyt vedlagte returlabel 

3. Vedlæg følgeseddel eller ordrenummer 

4. Noter returårsag - det gør returprocessen hurtigere 

5. Aflever pakken i nærmeste GLS pakkeshop

Hvordan får jeg returlabel?

Der medfølger et forudbetalt returlabel til alle danske webordrer. Hvis du har mistet din returlabel, skal du selv dække returfragten og sende produkterne til:

 

F.H. af 16.08.2017 ApS 

Hansensvej 11 

4200 Slagelse 

Danmark 

 

Vi modtager kun forsendelser på denne adresse. Det er derfor ikke muligt at aflevere eller bytte produkter på denne adresse.

Jeg har fortrudt mit køb

Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du kontakte os med det samme på kontakt@fredehost.dk. 

 

Hvis vi allerede har nået at pakke din ordre, er det desværre ikke muligt at annullere den. Følg i stedet proceduren for returnering. 

 

Hvis du undlader at hente din pakke i pakkeshoppen, vil der gå længere tid, før din ordre bliver refunderet. De fleste pakkeshops returnerer først pakker til os efter 10 dage.

Hvordan bytter jeg?

Hvis produkterne er ubrugte og i originalemballagen, kan du følge proceduren for returnering for at få bytte dine produkter. 

 

Efter vi har modtaget produkterne, refunderer vi beløbet til det betalingskort, som ordren er foretaget på. Herefter kan du foretage et nyt køb på vores hjemmeside.

Refundering

Hvornår modtager jeg min refundering?

Hvis du har returneret en ordre til os, vil vi registrere når vi modtager pakken. Herefter vil du modtage en e-mail om, at refunderingen bliver igangsat.

 

Pengene vil automatisk blive refunderet til det betalingskort, som ordren oprindeligt er foretaget på. Vi har desværre ikke mulighed for at overføre pengene til andre betalingskort. 

 

Du vil modtage din betaling indenfor 1-9 hverdage, afhængigt af hvilken bank du har. I højsæsoner kan der forekomme længere behandlingstid grundet travlhed.

Reklamationer

Hvilke reklamationsrettigheder har jeg?

Hvis du oplever problemer eller fejl i dine produkter, skal du altid henvende dig skriftligt til os på kontakt@fredehost.dk og vedhæfte billeder. 

 

Ud fra billedmaterialet vurderer vi, om der er tale om en produktionsfejl, transport fejl eller et hændeligt uheld. 

 

Du har naturligvis 2 års reklamationsret fra købsdatoen. Vi erstatter som udgangspunkt godkendte reklamationer med et tilsvarende produkt. Du skal som udgangspunkt returnere ødelagte eller fejlbehæftede produkter til os.

 

Almindelig slitage betragtes ikke som en reklamation. 

 

Bemærk! Hvis produktet er købt hos en af vores forhandlere, skal du henvende dig direkte til den pågældende forhandler, da det er deres reklamationsregler, der er gældende.

Produktet var i stykker da jeg modtog det - hvad gør jeg?

Hvis dine produkter er gået i stykker under transporten, dækker vi skaden og erstatter som udgangspunkt produktet. 

 

Følg vejledningen for reklamationer og husk at vedhæfte billeder – gerne af både produkt og emballage, da vi skal kunne dokumentere eventuelle transportskader overfor vores samarbejdspartnere.

Spørgsmål?

Skriv til os på kontakt@fredehost.dk

Fabriksadresse

Hansensvej 11

4200, Slagelse

Danmark

Presse og PR

Alle pressehenvendelser sendes til kontakt@fredehost.dk